Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 23 Lut 2007, 00:31:26 CET

22 Feb 2007 21:37:37 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Na ogół nie prostuję, ale tym razem to chyba jednak za daleko idąca
> nadinterpretacja.. :)

Hmm. Odniosłem sie do

"Uważam jedynie, że ruch harcerski
osiągnąłby znacznie więcej nie wymagając od instruktorów takiego
poświęcenia."

Jeśli osiągnąłby więcej nie wymagając abstynencji, to znaczy że coś stracił,
skoro była. Może to źle zrozumiałem, a może użyłem zbyt mocnego słowa.

Chyba własnie tak zrobiłem ;)