[Czuwaj] Harcerskie ideały

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 23 Lut 2007, 15:21:52 CET

Michał Górecki napisał(a):

> A na serio - Olek, opisałem to w innym poście już. Nie ma arbitralnie
> zdefiniowanych poprzeczek. Choć pewnie da rade czasami powiedziec , że ktoś
> na pewno łamie dany punkt.

No ta sa czy nie ma?

Musisz sie zdecydowac. Bo za oczywiste uwazam, ze sa. Czasem tylko
trudniej powiedziec gdzie.

Przyklad z lasem, czy chocby z byciem niekaranym jest dla wszystkich
oczywisty. Moze nieco mniej z instruktorem, wojujacym antyklerykalem.
Jeszcze mniej w kwestii abstynencji.
Ale to tylko wynik tego, jak polska mentalnosc i dotychczasowa praktyka
zaburzyly wrazliwosc na moralne dylematy.

pozdrawiam
olek