[Czuwaj] =?ISO-8859-2?Q?O uzaleznieniach, bylo:Picie poni=BFej 18 roku =BFycia - Kod eks__Instrukto= rski?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 23 Lut 2007, 22:03:37 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Jedno wypalenie trawki jest złe. Jeden mail nie. O to chodzi, prawda?

Jeden mail nie,
ale siedzenie codziennie do trzeciej nad ranem w necie - juz tak.

Dwa przykłady:
pierwszy: z badań przeprowadzonych w naszej szkole wynikło, ze wielu uczniów
ma swiadomość, ze zbyt dużo czasu siedzą w internecie, ale nie potrafi przestać
drugi: pewna matka mówi mi: "Gdy idę spać, mówię synowi: <Wyłącz komputer! >.
Budzę się o trzeciej w nocy, a chlopak siedzi przy monitorze.
I tak codziennie - nie wiem co mam zrobić". Zwróciłem uwagę na tego
chlopaka - ma czerwone oczy i nie kontaktuje podczas zajęć.

Myślę, że to jest problem.
Dlatego uważam, że nie należy doraźnie majstrować przy prawie
-najlepiej wrocić do tej wersji z lat trzydziestych-
a podczas gawędy przy ognisku porozmawiać o używkach i uzależnieniach
A.