Re: Re[2]: [Czuwaj] Re: picie do 18 roku życia

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 24 Lut 2007, 12:38:19 CET

07-02-24, Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> Dzięki, Ryniu. Intuicyjnie czułem coś w tym temacie, i uporządkowałeś to w
> sumie zgodnie z moją inuticją.
>
> D.

Czyli mniej więcej tak - jeśli zostawimy dziecku naładowany pistolet i
wyjdziemy z domu, to nie złamaliśmy prawa i nie jest to karalne. Jeśli
dziecko tym pistoletem zrobi sobie kuku, to chyba nikt nie będzie miał
trudności z udowodnieniem naszej winy. Ale DOPIERO jak coś się stanie.

Myślę że kluczowe jest zrozumienie tej różnicy. A pisze o tym, że jak się
okazuje, wcale nie jest tak proste picie poniżej 18 roku życia, tzn
"wiadomo, że nie można pić, bo prawo tego zakazuje..."