[Czuwaj] prawo wyborcze

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Sob, 24 Lut 2007, 23:20:14 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Saturday, February 24, 2007 5:50 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] prawo wyborcze

07-02-23, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> Bierne to znaczy, że mogą być wybierani ;) (głupie to jest ale tak jest)

> Przed wojna to była norma. Nie tylko hufiec ale i chorągiew. I rzecz
> pewnie nie w wielkiej ilości czasu tylko w tym co robił komendant hufca i
> drużynowy. 95% kadry prowadziła podstawowe jednostki, teraz 50 za chwile
> zrobi sie z tego 5. Organizacja działaczy a nie wychowawcza.

Janusz, ale to własnie jest ta zmiana czasów o której pisaliśmy. Nie możemy
odnosić się bezpośrednio do tego co było przed wojną. Dziś czasy są inne i
znalezienie komendanta hufca, który nie dość że świetnie zarządza, to
jeszcze jest dobrym instruktorem graniczy z cudem. A on jeszcze ma prowadzić
drużynę harcerską? I mieć dobrą pracę i czas dla rodziny?

Mówmy o realnych rzeczach...

Wytłumacz mi dlaczego uważasz że hufcowy
ma wszystko robić sam ?

Czesław