=?ISO-8859-2?Q?Re: Re:_[Czuwaj]_O_uzaleznieniach, _bylo:Picie_p oni=BFej 18 roku =BFycia -= Kodeks Instruktor ski?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 25 Lut 2007, 07:35:22 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:>
>LOL :D
>
>Jak już będziesz wymyślał jak zrobić, żeby studenci nie pili, to przy okazji
>wynajdź prosze kamień filozoficzny i lekarstwo na HIV ;)))))))))))))))))))
>
>g00rek pozdrawiający z uczelni :)

Nadal uważam za słuszne, aby nie pili studenci
Masz inne zdanie ? :)
A jak to osiągnąć - po pierwsze nie mówimy o studentach w ogóle,
tylko o harcerzach:
>Natomiast uważam za słuszne, aby nie pili młodzi ludzie (młodzież, studenci),
>także papierosy są zdecydowanie złe,
>dlatego jestem przeciwny zmianie XpPH.
Moim zdaniem warto o to powalczyć - ja sam nie piłem podczas studiów,
więc nie jest to niemożliwe:)
Moja motywacja do nie używania alkoholu i papierosów była natury religijnej,
jak sądzisz - czy można przekonać młodego czlowieka, który chce całym zyciem
służyć Bogu - że nie powinien być uczestnikiem "imprez" ?
Moim zdaniem można.
Dlatego nie mógłbym byc w organizacji, która dopuszcza dowolność:
- z Bogiem, czy bez,

Andrzej pozdrawiający z Waszych terenów obozowych :)