[Czuwaj] Wyczyn, OT ;)

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Pon, 26 Lut 2007, 10:03:59 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]
Odpowiadam od razu Ryniowi i Suchemu:

Rozumiem - chce wiedziec wiecej o Bogu, ojczyznie, swoich ziomach
(blizni, to takie staromodne slowo), przyrodzie, chce byc bardziej
kulturalny, lepiej sie uczyc w szkole, zdobywac wiedze harcerska na
zbiorkach. Chce mocniej kochac Boga, ojczyzne, chce bardziej niz
dotychczas jej sluzyc, przekazywac swa wiedze o przyrodzie, poszerzac
umiejetnosci jak ja chronic, chce moc pomagac swoim ziomom (blizni, to
takie staromodne slowo), miec lepsze oceny w szkole, itd.

To moze wystarczy jeden punkt, bo w zasadzie w obecnym prawie jest to
zapisane mniej literalnie ;) Jeden Swiat-Jedno Przyrzeczenie-Jeden Punkt
Prawa? ;) Tylko, ze jest to tak pusty zapis i tak szeroko
ineterpretowalny, ze jedyna jego zaleta jest to, ze jest nosny
medialnie, a nie wychowawczo. Nie precyzuje nic konkretnie i do konca.
Po prostu pusty slogan. Proba budowy czegos nowego na gruzach starego.

Takie moje wrazenie i przemyslenia na goraco. Ale postaram sie
popracowac nad tym, w koncu "Harcerz nie ulega nalogom", wiec ja nie
bede ulegal nalogowi tendencyjnosci :P No... przynajmniej postaram sie ;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin