=?ISO-8859-2?Q?Re: RE: [Czuwaj] o niewierzacych, bylo:O uzaleznieniach, bylo:Picie ponizej= 18 roku ?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 26 Lut 2007, 11:18:12 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Ale dopóki nie stworzysz stowarzyszenia "ZHP Człuchów" to obowiązują cię
>zasady gry panujące w całym ZHP...
>
>g00rek

Sugerujesz, że nie przestrzegamy jakichś zasad obowiązujacych w ZHP ?
Mógłbyś konkretnie wskazać, jakie przepisy masz na myśli ?
Jestem przekonany, że dzialamy zgodnie z zasadami ZHP w przeciwieństwie
do środowisk, które nie potrafią się odciąć od zasad z lat siedemdziesiątych...
Andrzej.