=?ISO-8859-2?Q?Re: RE: RE: [Czuwaj] o niewierzacych, bylo:O uzaleznieniach, bylo:Picie pon= izej=3D 18 roku?=

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pon, 26 Lut 2007, 15:34:41 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Andrzej chodzi mi tylko o to, że macie obowiązek "dopuścić" do waszego ZHP
>każdego człowieka który jest niewierzący (w myśl zasad panujących z całym
>ZHP)

a co mają zrobić jeśli po 6 miesiącach (taki zdaje się termin jest wyznaczony w jakiejś instrukcji,  chyba w systemie stopni), nie zdecyduje się on przyrzekać służyć całym życiem Bogu?.
Tłumaczyć mu, że źle zrozumiał słowo "Bóg" i jeszcze dodać, że mylą się w tej kwestii  wszystkie słowniki. Albo, że Bóg w harcerstwie to coś zupełnie innego niż w normalnym świecie.
Można mu też powiedzieć, że przyrzeczenie to taka odklepywana formułka o  treści sprzed stulecia. którą powtarza się dla tradycji i żeby się treścią nie przejmował.
Jakież to wszystko harcerskie.

Marcin Wojtczak