O szklance wina, bylo: Re: [Czuwaj] Bogu ....

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 26 Lut 2007, 18:12:02 CET

Użytkownik Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał:
>A ja proszę przestańcie w kółko cytować BP jak wyrocznię, bo to nie jest
>wyrocznia:
>"Wino ? Muszę przyznać, że lubie wypić szklanke dobrego wina. (...)
>Lubię również wypić szklankę piwa, lub szklanke cyidru."
>Robert Baden-Powell
>
>to co czemu nie wpiszemy 11 pkt. Lubi szklankę wina wypić ?

Szumyk - skąd wziąłeś ten tekst ?? Bomba !!!
Zacytuję go moim funkcyjnym (drużynowym i zastępowym)
jako argument przeciwko dożywotniej abstynencji :)
A BiPi coraz bardziej mi się podoba.... :)
Normalnie - wyrocznia !!!! :)
Andrzej.