[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 2 Sty 2007, 21:50:47 CET

::>
::> Komisja miała swoje wnioski, wśród których znalazły się propozycje
::> likwidacji etatu rzecznika prasowego i zespołu d/s przepływu informacji.
::> Wydatki na te cele przekraczają 100.000 zł, a jednocześnie GK opłaca
::> członka
::> zarządu d/s wizerunku oraz ma Wydział Promocji (88.000zł).

::
::A czy ktos wzial pod uwage, ze pieniadze na dzialalnosc zespolu mial
pozyskiwac sam
::zespol i ze tak byly przedstawione projekty?
::A czy jak zapytam druha jakie zadania ma zespol ds. przeplywu iinformacji
to druh mi
::odpowie i powie jak to sie ma do zadan Wydzialu Promocji??? Takie samo
pytanie
::moge zadac w kwesti rzecznika, czy ktos tak naprawde wie jakie sa jego
zadania?
::
::
::> Goorek niesprawiedliwie ocenia nasz wniosek jako uzasadniony słowami "BO
TAK".
::Może więc cyfry inaczej na niego podziałają.
::
::Na mnie nie dzialaja, bo wiem, ze procz tabelek wydatkow byly tabelki
przychodow.
::Wiem tez ze budze zespolu nie obciaza budzetu GK ZHP. A propozycja
likwidacj
::zespolu nie przynosi zadnych oszczednosci, powtorze ZADNYCH, a tylko
powoduje ze
::w przeplywie informacji nie ruszymy sie z miejsca. Ale przeciez u nas w
Zwiazku
::komunikacja dziala bez zarzutu...

No nie działa bez zarzutu. Nie widzę żadnych działań (piszę DZIAŁAŃ - nie
PLANÓW) które mogły to zmienić w minionym roku. Wręcz przeciwnie. Wiele razy
brak było zorganizowanego działania GK (przy ponoszeniu przez GK kosztów
etatowych).
Ale nie o tym chcę pisać.

Uwaga - nikt nie zlikwidował żadnego zespołu. Więcej - nie ma żadnej decyzji
o likwidacji jakiegoś zespołu. Jest opinia jednej komisji - z czterech i bez
dyskusji z Radą Naczelną i bez jej decyzji.

Więc proszę - nie pisz tonem, jakby wszystko było już przesądzone, a
zastanów się może jak przekonać pozostałą część Rady do swoich racji.

Seascout