RE: [Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 3 Sty 2007, 11:07:12 CET

Rzekłeś Rafale. Osobiście smuci mnie jeszcze jedno. Kolekcja ZHP którą tworzył g00rek była szansą na przerwanie stereotypu kiepsko ubranego harcerza.* Całej tej brezentowo - jeansowo- jajkościskowej subkultury. W zeszłym roku gdy pływaliśmy po mazurach na obozie żeglarskim, wszyscy załoganci mieli jednolite granatowe bluzy z wyszytą lilijką żeglarską. A nosili je chętnie, nie tylko dlatego, iż pogoda nie sprzyjała, ale czuli się w nich tak samo jak wyglądali: cool. Całości dopełniały też granatowe czapki ze wspomnianą lilijką.
Dla chętnych garść fotek:
http://tinyurl.com/ycpdc
http://tinyurl.com/y2uqbe

*- dla krzykaczy wyjaśniam: nie chcę zaczynac kolejnej dyskusji o bogatych harcerzach w wielkich miast.
--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ