RE: NSH - by³o: Re: [Czuwaj] na marginesie - by³o: Likwidacja, Rada Naczelna

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Czw, 4 Sty 2007, 20:45:46 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Piotr Kowalski
Sent: Thursday, January 04, 2007 5:26 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: NSH - by³o: Re: [Czuwaj] na marginesie - by³o: Likwidacja,
Rada Naczelna

czesiek.harcerstwo napisa³(a):

> 3.Organizacja Narady szkoleniowej Przewodnicz±cych ChSH
>    (termin, miejsce zakres tematyczny - uaktualnienie wcze¶niejszych
> decyzji, podzia³ zadañ)

Kto Wam wymy¶la te nazwy?? A Plenum te¿ macie??
Czy chocia¿ to odesz³o do przesz³o¶ci...

PC===========================
Kto wymy¶la ?
Prezydium ;-))

czesiek.harcerstwo napisa³(a):
> Chyba ¿e nastapi zmiana porz±dku obrad.
> A jest taka realna mo¿liwo¶æ.

A nie mo¿na by odpowiedzieæ:
"Tak, bêdê wnosi³ o zmianê porz±dku obrad
i mam nadziejê, ¿e zmiana ta zostanie uwzglêdniona."

Nie mo¿na.
Bo......

Ale jak zadzwonisz to mo¿emy pogadaæ
;-)))