[Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Śro, 10 Sty 2007, 06:31:54 CET

Napisz.
Dlaczego nie przekonałes wówczas członków komendy hufca.
Napisz.

Czesław

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Andrzej Grabowski
Sent: Tuesday, January 09, 2007 7:11 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

 Witam!
No rany... dopiero dostrzegłem co tam nagryzmolił Czesiu!
NORMALNIE "czesizm" w czystej postaci. Mówienie po to zeby mówić.
Prawda Czesiu o Twoim hufcu jest zupełnie inna i proszę nie pisz takich
bzdur na forum bo będe musiał
napisac rzeczywiście jak to z tym było.
Nawet nie chyce mi sie tego komentować ....
Żałuję że piszesz takie .. ech!

Pozdrawiam

Andrzej