[Czuwaj] Przesilenie?

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Sob, 13 Sty 2007, 21:56:00 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Thursday, January 04, 2007 7:41 PM
To: Lista CZUWAJ
Subject: [Czuwaj] Przesilenie?

> Zatem zapowiada nam się gorący tydzień w ZHP.
> W poniedziałek obraduje GK, która przyjmie projekt budżetu,
> i w której zachodzą jakieś zmiany.
> Tak przynajmniej wynika z programu spotkania Konwentu RN,
> który zbiera się w Wielkoorkiestrową niedzielę.
> 13.01 zbiera się Sąd, który musi zmierzyć się z tematem
> swego Przewodniczącego, choć jak widzimy nie ma tego w porządku.

"Temat" pojawił się to w "porządku" choć dla części członków NSH ZHP
jakby nie było to oczywiste.
Druh Turkiewicz złożył rezygnację TYLKO z FUNKCJI przewodniczacego.
W kwestii jego prawa do członkowstwa w NSH ZHP (braku stopnia)
napodkałem "mur" ze strony zdecydowanej wiekszosci członków NSH ZHP.
Ich postawę można "zobrazować": to nie ja to kolega,
czyli żeby najlepiej załatwił to ktoś inny,
a najlepiej żeby tego juz nie ruszać.   Ewentualnie:
"...jak Ci tak bardzo na tym zależy to zrób to sam...".
No i totalna niechęć do jakich logicznych argumentów.
A własciwie to niechęć do zapoznania się z nimi.
Coś w stylu:
".... fakty mówią coś innego ?  Tym gorzej dla faktów...."
Podsumowując: muszę sam "odwalić brudną robotę"
(chyba że ktoś mi pomoże)
Musiałem formalnie wystapić o udostepnienie dokumentacji
sprawy z 1999, bo napotkałem opór ze strony prezydium
(z komentarzem złóż pisemną prosbę, odpowiem ci za miesiąc),
ale teraz już nie odpuszczę.
Zwłaszcza że po dotarciu przeze mnie do ówczesnych uregulowań
oraz KOMPLETU dokumentów GKH z tamtego okresu
nie mam najmniejszych wątpliwosci że druh Turkiewicz
nie mógł uzyskać stopnia harcmistrza w roku 1962 (jak twierdzi).
W 1963 też nie.        Dlatego ktoś się "mija z prawdą".
NSH ZHP podjął uchwałę że wybór przewodniczącego
nastąpi na następnym spotkaniu, najpóźniej do 28 lutego.
Jest możliwe że odbedzie się ono w terminie 10-11 luty.

> Wielkoorkiestrowy weekend to także posiedzenie CKR,
> która rozpatrzy kilka wniosków o uchylenie uchwał
> i wypowie w temacie Chorągwi Opolskiej.

W chwili jak to piszę CKR ZHP jeszcze pracuje
(przd chwilą dzwoniłem)
więc trzeba poczekać do jutra na oficjalne informacje.

Czesław