[Czuwaj] Spis 2006

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Śro, 17 Sty 2007, 15:39:31 CET

> Ja widze kolejne. Moja choragiew zmianila nazwe i nazywa sie
> Zachodniopomorska - pisane razem i bez myslnika. Znow nie ujeto w spisie
> mojej druzyny jako druzyny jezdzieckiej, a spis wypelnilem DRUKOWANYMI
> literami.
>
> Napisze za Czesiem: "Mam nadzieję że jest to błąd do łatwego poprawienia."
>
> Pozdrawiam :)
> Viking-Szczecin

Witam,
co do chorągwi - tak pewnie ankietę spisową wypełniła Komenda Chorągwi (ale
może autorzy to poprawią).
Co do drużyny - jej specjalność musiała zaginąć w hufcu albo chorągwi -
autorzy zaś korzystali z aplikacji przesłanych przez chorągwie, a nie w
oparciu ankiety od drużyn.

Pozdrawiam
Helena Anna Jędrzejczak