[Czuwaj] Spis 2006

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Czw, 18 Sty 2007, 14:30:58 CET

Rafał Raniowski napisał:
> Ja widze kolejne [błędy]. Moja choragiew zmianila nazwe i nazywa sie
> Zachodniopomorska - pisane razem i bez myslnika.
>
> Napisze za Czesiem: "Mam nadzieję że jest to błąd do łatwego poprawienia."
>
> Pozdrawiam :)
> Viking-Szczecin

Niestety, Rafale, nie jest to błąd do łatwego poprawienia, gdyż wymaga zwołania Zjazdu Chorągwi i podjęcia przez tegoż decyzji o zmianie nazwy.
Umknęła chyba Twojej uwadze uchwała ostatniego, XVI Zjazdu Chorągwi (7 października 2006), o zmianie nazwy na Zachodniopomorską Chorągiew Związku Harcerstwa Polskiego - pisane razem i bez myślnika.

Adrian