[Czuwaj] Re: PROBANT ?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 22 Sty 2007, 14:21:02 CET

Konkretnie ja. :)
Pracuję właśnie nad serwisem poświęconym naszej KSI i przyznam szczerze, iż brakuje mi prostego jasnego słowa, określającego osobę zdobywającą stopień instruktorski.
Przykładowo: Chcę aby na stronie było dział "Dla opiekunów". A także dział "dla ..." i z tym ... mam problem. Sami przyznacie, iż "Dla osób zdobywających stopnie instruktorskie" brzmi rozwlekle.
Jakieś pomysły?
:)
--
s00