=?ISO-8859-2?Q?Re:_[Czuwaj]_Re:_probant, _inst?= ruktor? Nie całkiem poważnie...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 23 Sty 2007, 00:07:02 CET

07-01-22, jowitas.jowitas w neostrada.pl <jowitas.jowitas w neostrada.pl>
napisał(a):

> Inteligentne te nasze wywody. A harcerskości i umiejętności bycia
> kulturalnym za grosz. Musi się bardzo nudzić nasza brać innstruktorska czy
> może czuć się zbyt ważna by lekceważyć przyszłych instruktorów a i
> mniemanie
> o sobie trochę skłania się do ziemi i przyciąga wielkim ładunkiem jednak
> nie
> intelektu.
>
> pozdrawiam
> tylko podharcmistrz i członek KSI
> Leszek S.

Kurczę, nie wiem co mam zrobić. W końcu całkiem publicznie - na liście
dyskusyjnej złamałęś Prawo Harcerskie. W końcu harcerz jest ZAWSZE pogodny!
I to jeszcze członek KSI! Heh.

Na prawdę nie wiem co z tym dalej poczniemy....

:]