[Czuwaj] Harcmistrz, było: probant, instruktor? Nie całkiem poważnie...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 23 Sty 2007, 15:08:34 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Miało być żartobliwie, a to wcale takie głupie nie jest... Może
> wreszcie harcmistrz byłby oznaczał "harcerskiego mistrza", własnie
> instruktora.

Swoją drogą "harcmistrz" jest pewnego rodzaju problemem dla świata
zewnętrznego. Pamiętam jak kiedyś kolega z szóstki powiedział na kolonii
wskazując palcem na pewną osobę: "Widzisz tego faceta? To jest
harcmistrz! To pewnie szef wszystkich harcerzy".
Otóż wiele osób chyba sądzi podobnie, spotkałem się nie raz sytuacją
kiedy ktoś nieobeznany mówi mi o jakimś "harcmistrzu" którego pewnie
znam, skoro jest harcmistrzem, więc jest gdzieś na samej górze w
strukturze :]