[Czuwaj] stopnie instruktorskie

s00hy suchy w harcerstwo.net
Śro, 24 Sty 2007, 15:05:28 CET

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl napisał:

>Zapomniales o odznakach ksztalceniowych... Kiedys osoba z przewodnikiem
>miala uprawnienia do szkolenia malej kadry, czyli zastepowych u siebie w
>druzynie w ramach Zastepu Zastepowych. Teraz szkolenie zastepowych jest
>robione na poziomie Hufca.

Zaraz? Przewodnicy nadal mogą organizowac Kursy Zastępowych. Nie spotkałem
się z przypadkiem robienia Kursu Zastepowych przez Hufiec (jeśli juz to
kilka Szczepów się dogadywało między sobą), ale każdy przewodnik ma prawo
taki kurs zorganizować. W czym problem?

>Podharcmistrz mogl ksztalcic druzynowych.
>Dzisiaj? Odznaka ksztalceniowa.
Nadal mogą. A jaka obiektywna przyczyna przeszkadza im zdobyć BOKK? Który z
punktów wymagań uważasz za niepotrzebny?
Pytanie pmocnicze: zastawiałeś się dla dlaczego OKK zostaly wprowadzone?

>Przyklad - na kursie przewodnikowskim
>organizowanym przez Polnocno-Zachodnia Choragiew ZHR byl z nami i
>prowadzil zajecia Komendant Choragwi. Potrafil z nami w pile i w kosza
>zagrac. I mozna bylo z nim normalnie o harcerstwie pogadac. Nosa nie
>zadzieral. Moze to po prostu kwestia ludzi?

Oczywiscie, ze ludzie. Znam mnóstwo osób z GK-i czy Chorągwi (nie
Stołecznej hehe) które podczas kursu zrobiłyby to samo. Zauważ też, iż
ichni komendant Chorągwi czestokroć zarządza strukturą odpowidajacą naszemu
hufcowi. (co nie zmienia sytuacji, iż w piłkę mógłby pochasać i jeden i
drugi ;-).

--
s00
Hufiec Warszawa Praga Północ