[Czuwaj] stopnie instruktorskie

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Śro, 24 Sty 2007, 15:48:45 CET

s00hy napisał(a):

> Zaraz? Przewodnicy nadal mogą organizowac Kursy Zastępowych. Nie spotkałem
> się z przypadkiem robienia Kursu Zastepowych przez Hufiec (jeśli juz to
> kilka Szczepów się dogadywało między sobą), ale każdy przewodnik ma prawo
> taki kurs zorganizować. W czym problem?

Pisze z poziomu mojego Hufca. Do niedawna robienie Kursu Zastepowych
przez moj Szczep bylo odbierane jako "alienowanie" sie z hufca. Wlasnie
trwa kurs zastepowych robiony przez hufiec - "tradycyjna" "Watra". Kursu
druzynowych nie ma.

> Nadal mogą. A jaka obiektywna przyczyna przeszkadza im zdobyć BOKK? Który z
> punktów wymagań uważasz za niepotrzebny?
> Pytanie pmocnicze: zastawiałeś się dla dlaczego OKK zostaly wprowadzone?

Powtorze za Czesiem - a inne protezy? Ja mam BOKK. Uprawnienia mi sie
skonczyly, ale dlatego, ze zbieram material na SOKK i szkoda mi bylo
przedluzac BOKK.

> Oczywiscie, ze ludzie. Znam mnóstwo osób z GK-i czy Chorągwi (nie
> Stołecznej hehe) które podczas kursu zrobiłyby to samo. Zauważ też, iż
> ichni komendant Chorągwi czestokroć zarządza strukturą odpowidajacą naszemu
> hufcowi. (co nie zmienia sytuacji, iż w piłkę mógłby pochasać i jeden i
> drugi ;-).

Coz... Twoje realia sa inne niz moje ;)
> --
> s00