[Czuwaj] jestem Wam to winien

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 24 Sty 2007, 20:55:47 CET

Seascout napisał(a):
> http://www.czuwaj.pl/art_glowny/co_nurtuje_ZHP.pdf
>
> Nie kryję, że do napisania tego artykuły skłoniły mnie dyskusje na tej
> liście, przemyślenia pod wpływem tych dyskusji i w ogóle - ludzie z listy.
>
> Dziękuję Wam za inspirację i oddaję Wam ten artykuł. Jestem Wam to winien :)

A ja jeszcze jeden link. Żeby zobrazować, że jak to mówił mi Rafał -
trójkąt nie jest równoboczny, tylko równoramienny. Bo jak widze coś
takiego, to nie chce mi się wchodzić w szczegóły, tylko biorę za rękę
wszystkich mega harc koserwatystów i uciekam z nimi do lasu. A o czym
mówię? Ano o zdjęciu, które prezentuje bez słów TRZECI nurt w ZHP.

Jak może wyglądać szkolenie chorągwiane? Harcerskie...

http://slaska.zhp.pl/files/materialy/szkola_big_wnetrze4.jpg

Ech, szkoła wigierska....