[Czuwaj] Re: Jestem Wam to winien - do G00rka ;)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 25 Sty 2007, 11:07:25 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> Heh G00 trzeba było zostać komendantem CSI a tak to....
> Kursy Wigierskie ???? Człowieku co Ci chodzi po głowie? Jakieś buraki
> latające na boso po rosie, gawedzenie przy ognisku (fuj ten smród dymu
> w ciuchach błeee)? A te warunki? Równość? Metodyka wędrownicza w
> stosunkach pomiedzy instruktorami? Jaki skauting? Człowieku obudź się,
> mamy XXI wiek, teraz czas na profesjonalizm, nie ma tak lekko, jak
> chcesz uczyć drużynowych to nie wystarczy być instruktorem 15 lat a w
> "cywilu" doktorem wykładającym pedagogikę na uczelni, taki ktos to
> [...]
Sikor, ale o ile problem z chorągwiamy chyba leży w ich istnieniu, a nie
implementacji, o tyle problem z OKK leży chyba w implementacji. Pisałęm
o wood badge... Gdyby kursy były w takich klimatach, to jednak nie
wystarczy doktorat z pedagogiki. Bo jednak harcerstwo ma swój sposób
wychowania i kształcenia i TEGO sposobu powinniśmy się nauczyć...