Re: [Czuwaj] kilka spraw mało duchowych

Czw, 25 Sty 2007, 15:21:13 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 25, 2007 3:08 PM
Subject: RE: [Czuwaj] kilka spraw mało duchowych

Nie mam czasu w tej chwili sprawdzic w dokumentach, ale obecnie wplacaja
chyba 100%, tyle ze swoja czesc mogą wydac na swoje potrzeby (pewnie na
zasadzie zaliczki).

Tomek

PC==================================
Sprawdź
;-)))
http://dokumenty.zhp.pl/download.php?id=1379
§ 3
1.Wprowadza się następujący podział wpływów z tytułu składek członkowskich:
a)członkowie zwyczajni z przydziałem służbowym do podstawowych jednostek
organizacyjnych:
- 20% POZOSTAJE w drużynie lub innej podstawowej jednostce
organizacyjnej,
(.....)

Niestety, w wielu hufcach, drużyny praktycznie nie prowadzą samodzielnej
gospodarki kasowej, wpłacając całość zebranych składek do KH.

Czesław