Re: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Pią, 26 Sty 2007, 13:51:28 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 26 January 2007 09:30
Subject: RE: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Ho, ho, ho - zaiste trudne to i czasochłonne wymagania:

[1. Ukończyłem(am) kurs kadry kształcącej (przez kogo organizowany, gdzie i
kiedy]

Fajnie byłoby nabyć gdzieś wiedzę jak kształcić. I mówię tu właśnie o
młodych ludziach. Nie wiem jakie druhowie mają doświadczenie z Kursami Kadry
Kształcącej, ale ja swój wspominam bardzo dobrze (pozdrowienia dla Grzesia
Całka).

Ostatnie kursy z którymi miałem do czynienia:
TARIQ - tu foty: http://grono.net/pub/u/133925/gallery/846364/0/
Czy RCŻ-towskie "Wigry - Tam i z powrotem" ( które odbywały się w Załęczu)
oceniam dosyć wysoko.

Widzisz - a jak oceniasz ostatni KKK z mojej chorągwi? Bo czasowo-finansowo
to byłby jedyny, na który mogłem pojechać. Ale szkoda mi było czasu nań no i
nie zrobiłem tej blaszki zwanej BOKK.

DJD