Re: [Czuwaj] kilka spraw mało duchowych

Pią, 26 Sty 2007, 14:34:15 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, January 26, 2007 1:40 PM
Subject: Re: [Czuwaj] kilka spraw mało duchowych

O nie. Choragwie maja prawo i obowiązek tak robić
gdyż są do tego zobowiązane uchwałą RN ZHP.
Tak została skonstruowana ta uchwała.

> Więc siłą rzeczy komendant
> w ten sposób nalicza mi składki od druzyny - od liczby ludzików, których
> wymieniłem w spisie w styczniu.

Nie "siłą rzeczy" tylko "prawem kaduka"
a właściwie bezprawiem.
Bo hufiec nie ma takiego prawa jak choragiew
by "naliczać" wg spisu drużynom kwotę
którą muszą wpłacić do kasy/konto KH.

Czesław