[Czuwaj] Podwojny przydzial sluzbowy

"Adrian Łaskarzewski" adrian w laskarzewski.pl
Pon, 29 Sty 2007, 22:54:24 CET

Ja pelnie dwie rozne funkcje w dwoch roznych hufcach.
Instrukcja w sprawie przydzialu sluzbowego okresla jasno warunki.
Istotne jest, aby okreslic, w ktorym hufcu ma sie podstawowy przydzial, bo w nim placi sie skladki, realizuje prawa wyborcze i wykazuje w spisie.
Jakos tak sie poukladalo, ze jestem aktywny w dwu srodowiskach, mam nadzieje ze z korzyscia dla obu.

Adrian