[Czuwaj] One world, one promise.

s00hy suchy w harcerstwo.net
Wto, 30 Sty 2007, 02:30:17 CET

Jest już dostpny w sieci oficjalny klip promujący obchody stulecia
skautingu.
http://www.youtube.com/watch?v=aQANPIo-V70

Ostrzegam co wrażliwszych. Mundury na wierzchu, chusty na kołnierzach,
żadnego zdjęcia przedstawiającego stanie na baczność pod pomnikiem.
Ciary mogą przejść po plecach. Mnie przeszły. Ile radości i poczucia
wspólnoty jest w tym filmie - pomyślałem.
A potem pojawiło się kilka pytań w rodzaju: Dlaczego wielu z nas nie chcę
być członkiem rodziny skautowej? Dlaczego na żadnym zdjęciu nie ma Polaków?
 Ilu mieszkańców naszego pięknego kraju będzie miało szansę dowiedzieć się
o tym wydarzeniu?

s00