[Czuwaj] One world, one promise.

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 30 Sty 2007, 15:50:17 CET

::Mnie zastanawia jedno - ile takich filmó jest potrzebnych, żeby nasi
::rodzimi "niepodległościowcy" zrozumieli, że skauci to nie szary papier i
::markery, ani marihuana i browar :]
[R:]

Markery i szary papier to zdecydowanie domena nurtu zachowawczego. Wzięło
się od organizowania zajęć w stylu świetlicowym.

Browar to raczej też nurt zachowawczy. Z tym że nieoficjalnie.
Przedstawiciele tego nurtu piją browca / wino / wódkę, ale uważają, że
harcerzowi nie wolno pić alkoholu (bo zawsze tak było).

Maryśka - z tym się nie spotkałem w ZHP, w propozycji żadnego z nurtów. Na
pewno nie ma narkotyków w nurcie romantycznym, nie ma w nurcie
pozytywistycznym, co z nurtem zachowawczym - nie wiem, ale raczej nie. Więc
ten temat wychodzi poza trójkąt.

:)

Seascout