[Czuwaj] One world, one promise.

Śro, 31 Sty 2007, 12:49:42 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 12:27 PM
Subject: RE: [Czuwaj] One world, one promise.

Heh - nie chcę pogłębiać stereotypów.
Mam nadzieję, iż wszyscy wiemy, iż mówimy o samych wierzchołkach,
nie przestrzeniach między nimi.
Dodatkowo mogę tylko przedstawić moje wyobrażenie o tym jak wyglądałoby to
w wykonaniu "czubka pozytywistycznego".
Sam lokując się gdzieś pomiędzy "romantykami" a "pozytywistami".

A odpowiadając na Twoje pytanie: tak jak wygląda teraz. ;-)

"......nie chcę pogłębiać stereotypów......."
Hue, hue, hue ;-)))

Dowcip polega na tym że gdyby zrobić taki film
w środowiskach którym się przykleja "łatkę romantyków"
( ciekawe dlaczego ? )
też wyglądałby "....tak jak wygląda teraz ...."
No.... tylko mundury byłyby "w spodniach/spódnicach"
;-)))))))

Czesław