RE: RE: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

TOGRO.pl togro w togro.pl
¦ro, 4 Lip 2007, 14:43:26 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of czesiek.harcerstwo
> Sent: Wednesday, July 04, 2007 2:14 PM
> To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
> Subject: Re: RE: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

> Bo g³upio sformu³owano umowê.
> Trzeba by³o j± przeczytaæ przed podpisaniem
> ;-))
>
> A powazniej, to takie niuanse trzeba zamieszczaæ w umowie.
> Wtedy nie ma problemów z rozliczeniem.
>
> Czes³aw

Czêsto jest tak, ze dostajemy umowe gotowa do podpisania i NIE MAMY WPLYWU
na jej kszta³t.
Sklada siê na to wiele czynnikow, m.in. taki, ze umowe dostajemy 3 dni przed
obozem i s± na niej ju¿ pieczatki wszystkich ¶wiêtych i jakakolwiek zmiana w
umowie jest nierealna.

Wiec ja osobi¶cie wybieram wersje, na ktorej faktura zawiera wszystkie
niezbêdne dane w miejscu odbiorcy.
I jeszcze nie spotkalem miejsca, gdzie by mi siê to nie udalo... :-)

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet
tel.: +48 602-262-488
faks: +48 22 789-63-54
E-mail: togro w togro.com.pl
GG: 1469337
Internet:  http://www.togro.com.pl

Sklep komputerowy: http://www.togro.pl
ZOBACZ WIÊCEJ:
http://www.wot.com.pl
http://www.osrodki.info.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj