[Czuwaj] A czym dla Ciebie jest SKAUTING?

Samanta Nawrocka promocja w cieszyn.zhp.pl
Czw, 12 Lip 2007, 01:15:07 CEST

Witam!
Zapraszam wszystkich chętnych do włączenia się w naszą urodzinową akcję :)

Pozdrawiam,
Samanta Nawrocka

==================

Zastanawiałeś się kiedyś czym jest dla Ciebie skauting?

Agnieszka:
Skauting to życie. Moje. Może i Twoje też?
Życie w którym ciągle odkrywamy, ciągle poznajemy, uczymy się.

Marzena:
Dzięki skautingowi miałam i mam nadal możliwość do rozwijania swoich
zainteresowania, do poszerzania horyzontów i stwarzania sobie i innym
warunków do rozwoju i realizowania siebie.

Paweł:
Dlaczego cieszę się z okazji stulecia skautingu? Bo działając w harcerstwie
mogłem pomóc, zbierając pieniądze na rodzinny dom dziecka, rozwijałem swoje
zainteresowania i dzieliłem się nimi z innymi, poszerzyłem swoje horyzonty
zdobywając nie jeden szczyt! Bo dla mnie skauting to rozwój, radość i
satysfakcja!

Samanta:
Skauting to u śmiech, przygoda, przyjaciele. Decydowanie o sobie i innych.
W burzy i słońcu, z wiatrem i pod wiatr, w innym języku.
Siła rąk, robienie niemożliwego, pomaganie sobie i innym, poznawanie się,
wspólny lepszy świat ...

Tak skauting postrzegają, czują harcerze z Hufca Ziemi Cieszyńskiej. Jeśli
jesteś lub byłeś harcerzem albo też organizacja ta jest bliska Twojemu
sercu, podziel się swoimi pozytywnymi emocjami. Z okazji stulecia skautingu
powiedzmy światu czym jest dla nas skauting! Podzielmy się radością!
Napisz na adres hufiec w cieszyn.zhp.pl, dołącz swoje zdjęcie! Twoją
wypowiedź umieścimy na stronie
http://www.cieszyn.zhp.pl/stulecie/odskauta.html
Czekamy na Ciebie!

Obudź w sobie skauta! Stulecie skautingu w Cieszynie.

Jest tylko jeden taki dzień na sto lat. Wielkie święto skautingu. Nie
zaśpij! Obudź w sobie skauta! Weź udział w obchodach stulecia skautingu.
Bądź z nami 1 sierpnia na Cieszyńskim Rynku.

Pierwszy sierpnia nie będzie zwyczajnym dniem. Być może jak co dzień
wyjdziemy do pracy, zrobić zakupy czy przewrócimy się w łóżku na drugi bok.
Ale... w tym samym czasie w ponad 160 krajach na całym świecie miliony
młodych ludzi spotkają się, żeby wspólnie świętować obchody stulecia
skautingu. Hufiec Ziemi Cieszyńskiej, jako część tej niezwykłej
organizacji, chce także uczcić to święto. 1 sierpnia w Cieszynie spotkają
się zuchy,
harcerze, byli działacze i ich przyjaciele.

To nie tylko święto tych, którzy aktywnie działają. To także święto
tych, którym bliska jest skautowa idea, którzy kiedyś w gromadach czy
drużynach zmieniali świat na lepsze. Bądź razem z nami! Więcej informacji
na www.cieszyn.zhp.pl/stulecie

--
Zespół Promocji i Informacji
Hufca ZHP Ziemi Cieszyńskiej