[Czuwaj] 1%

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 12 Lip 2007, 15:16:42 CEST

Osobiście jestem zdania, iż z tymi władzami harcerskimi, to całe ZHP daleko nie zajedzie. ;-)
A na  ten poziom zaufania władze (oczywiście nie wszystkie) zapracowały sobie ciężką i wieloletnią pracą.

I nie generalizuje. Są chlubne WYJĄTKI (podkreślenie moje).

--
s00hy