[Czuwaj] 1%

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 13 Lip 2007, 07:31:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, July 12, 2007 11:13 PM
Subject: Re: [Czuwaj] 1%

> Z artykułu w jednej z gazet ekonomicznych po przyjęciu zmian w ustawie.
> Oczywiście zdecyduje pewnie wzór PITa
> SW

W tym zakresie jestem pesymistą gdyż zapis:

5d. Wskazanie w zeznaniu podatkowym organizacji pożytku publicznego, o
której mowa w ust. 5g,

poprzez podanie jej nazwy
i numeru wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego,

traktuje się na równi ze złożeniem wniosku,
o którym mowa w ust. 5c.

5e. Przekazania kwoty, o której mowa w ust. 5c, na rachunek bankowy
organizacji pożytku publicznego -- po pomniejszeniu o koszty przelewu
bankowego -- dokonuje naczelnik urzędu skarbowego właściwy miejscowo dla
złożenia zeznania podatkowego, w terminie trzech miesięcy od upływu
terminu dla złożenia zeznania podatkowego, z zastrzeżeniem ust. 5f.

- sugeruje raczej że podatnik nie będzie podawał numeru konta
oraz że Urząd skarbowy będzie przelewał "zbiorczo"
na główne konto bankowe podane przez OPP
w PIT-2.

Czesław