[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna obozu

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Wto, 17 Lip 2007, 16:45:45 CEST

Witajcie,

Szczerze powiem że jestem równie zaskoczony jak zniesmaczony procedurami
działań w naszej organizacji.
Nie czytałem jeszcze nowej instrukcji, więc nie mam konkretnego porównania
do tej "starej" wersji, ale sam fakt wprowadzenia czegoś nowego w trakcie
realizacji zadania jest czymś nie poważnym i nie odpowiedzialnym. Jako
wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej nie wyobrażam sobie teraz
kontrolowania placówek wypoczynku pod kątem nowej instrukcji.

Czuje sie robimy jakomś firmą-molochem państwowym. Zagrania równie dobre jak
w Telekomunikacji... najpierw płacisz 20 zł... a za chwile ci każą płacić 50
zł bo zmieniły się realia :-)

Czesławie czy możesz tak na szybko - jeśli masz taką wiedzę wskazać różnicę
pomiędzy wersjami - chociaż te najbardziej znaczące.

Pozdrawiam,