[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna obozu

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 23 Lip 2007, 13:44:36 CEST

17-07-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Czekam na wizytacje. Mam nadzieje, ze z GK ZHP. Będę mogl się podzielic
> swoimi spostrzeżeniami.

Ale poczekajcie nikt chyba nie będzie wymagał stosowania się tych
obozów które już wyjechały. Zresztą ja przeczytałem te instrukcję
pobieżnie i wydaje mi się ok. Przecież była tworzona przy współpracy
ZHP, ZHR i SH bodajże. Jest w niej nawet wyraźne pozwolenie na
latryny.

Więc chyba generalnie jest ok, czy się mylę?