[Czuwaj] Do pokoju...

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pon, 30 Lip 2007, 11:20:48 CEST

Użytkownik 13RDH "Gacki" <gacki w poczta.onet.pl> napisał:
>http://www.paranoja.ovh.org/forum/viewtopic.php?t=86
>
>Szał. Ciężki dowcip w ciężkim wykonaniu.
>
>Jurek

jak dla mnie, to oba listy w tym w wątku są bardzo rozsądne
zastanawiam się tylko, czy ich powstanie jest odpowiedzią na jakieś wydarzenia lub szczególną atmosferę panująca w drużynie.
bo jeśli jest to takie "dmuchanie na zimne" przed zajęciami z wiatrówkami, to właściwie nie ma się czego czepiać.
Niestety wyobraźnia podsuwa mi obraz harcerzy noszących kabury z wiatrówkami przy pasach do mundurów, na biwaku nie rozstających się z bronią, nawet na noc kładących ja pod poduszkę
oraz urodzinowa impreze jednego z nich, która kończy się konkursem strzeleckim po kilku piwach.

Marcin Wojtczak