[Czuwaj] Godzina odnowienia

Hanna Sotek hanus79 w o2.pl
Wto, 31 Lip 2007, 21:17:10 CEST

No jest w tym dużo racji, ale... trzeba wziąć pod uwagę, że uroczystości
"wypadaja" w dzień pracujący i nie każdy dysponuje wolnym czasem żeby być
o 8.00 dyspozycyjnym. Tak właśnie jest w moim przypadku, więc w moim
środowisku albo odnowienie przyrzeczenia nastąpi o świcie albo wcale, a
przynajmniej nie o 8.00. Całe szczęście charakter mojej pracy pozwala mi
na bycie pół żywą :)

Oczywiście harcerze z mojej drużyny wiedzą, że sedno sprawy będzie miało
miejsce o 8.00.

Cóż może za kolejne 100 lat ktoś ogłosi święto narodowe z tej okazji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim cierpliwości i wytrwałości w
dążeniu do osiągania ideałów.

HANKA