Re: [Czuwaj] wniosek komendantów chorągwi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 4 Cze 2007, 10:30:35 CEST

04-06-07, TOGRO.com.pl <togro w togro.com.pl> napisał(a):

> Żeby było jasne - w calej rozciaglosci zgadzam się z Marcinem i Kowlakiem.
>
> Tyle, ze Zjazd Nadzwyczajny nie jest zwolywany po to, aby te sprawy
> zalatwic, tylko po to, żeby zalatwic Rade Naczelna.
> Nie mam co do tego najmniejszych watpliwosci.
>
> Gdyby było inaczej, to komendanci choragwi zrobiliby to pol roku temu, gdy
> Rada decydowala w jakim celu zwolujemy miniony Zjazd Nadzwyczajny. Teraz
> komendanci wykonali jedynie polecenia. Polecenia osob, które obawiaja się
> odwolania Naczelnika i GK.

Ja sie tylko zastanawiam czy powrót do takich "instrukcji
sejmikowych", czyli de facto sztywne powiązanie czonków RN z
chorągwiami wogóle jest zgodny z prawem i czy taki statut zatwierdzi
sąd.

Ja wiem, że zniesienie kadencyjności i inne pomysły BARDZO zaskocza
WOSM, który cieszył się z kadencyjności jako kroku w kierunku oddania
władzy młodym. A wyżej wspomniany pomys - może być duzy problem z jego
zaakceptowaniem.

Tylko nie wiem czy WOSM wogóle obchodzi Korpus Komendantów Chorągwi.

Czy ktoś wie którzy baronowie podpisali się pod wnioskiem, a którzy nie?