RE: Re[2]: [Czuwaj] wniosek komendantów chorągwi

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 4 Cze 2007, 12:05:51 CEST

Do tej chwili wydawalo mi się, ze sprawa jest zamknieta.
Ale nie.
Skoro Zjazd zwolywany jest na wniosek 1/3 KOMEND, a nie KOMENDANTOW to teraz
przejdziemy test.

Komenda Choragwi Stolecznej spotyka się dzisiaj. Nie wiem, czy będzie
podejmowala jakies decyzje w tej kwestii.
Zdziwilbym się jednak, gdyby komenda choragwi, z której GK probowala
wyludzic 2 mln zlotych (i ktorej już pol roku nie chce oddac
wielomilionowego majatku, oskarzajac ja jednoczesnie o dzialanie na szkode
ZHP), glosowala za zwolaniem Zjazdu, który ma usunac Rade Naczelna. Mimo, ze
zrezygnowalem z czlonkostwa w tej komendzie to mam o niej pozytywne zdanie i
takiej sytuacji sobie po prostu nie wyobrazam.

Wiec teraz GK zrobi tytaniczna prace. Rowna tej, która zrobila calosciowo w
czasie swojej calej kadencji (szkoda, ze do tej pory nie była taka
pracowita). Będzie naciskac na komendy, aby podejmowaly "jedynie sluszne
uchwaly". I zacznie się przekupstwo i zastraszanie...

Wiec to nie tylko test dla Rady Naczelnej, ale tez dla komend choragwi... A
może dla wszystkich czlonkow ZHP?

Rozmawialem z nasza przewodniczaca Rady Choragwi, która zapewnila mnie, ze
na spotkaniu przewodniczacych rad w ogole nie było rozmowy na temat zjazdu.
Przewodniczacy zapytali o to, co się dzieje, ale nie uzyskali konkretnych
wyjasnien od GK. Tym bardziej przewodniczacy nie uzywali zadnych negatywnych
slow pod adresem Rady Naczelnej.

Pozdarwiam

hm. Tomasz Grodzki
czlonek Rady Naczelnej ZHP