Re: Re[2]: [Czuwaj] Re: Masakra po Zjeździe....

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 4 Cze 2007, 13:23:08 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, June 04, 2007 10:41 AM
Subject: Re: Re[2]: [Czuwaj] Re: Masakra po Zjeździe....

> Kiedy wstawaliście na sali, podczas oklasków, po głosie że "RN nie ma
> na sal" to też z was byłem dumny, choć kilka razy sie z RN nie
> zgadzałem ;)
>
> To trochę jak w "Stowarzyszeniu Umarłych Poetów" :)
>
> Swoją droga to straszne. RN jest "niepokorna" to baronowie chcą ją
odwołać.
> A najbardziej boli to, że użyto sformułowań "aby nie dopuścić do
> podziału ZHP na księstwa udzielne". Co za hipokryzja! Właśnie do tego
> to prowadzi!
>
> g00rek

Hipokryzja? Chyba byli bardzo szczerzy...Te porównania z spółkami Skarbu
Państwa i Radą Nadzorczą... Trudno o bardziej bezpośrednie wyrażenie o co
chodziło autorom wniosku. Gdyby choćby próbowali się kryć ze swymi
intencjami i choćby spróbowali poudawać że chodzi im o spójność ideową
Związku, to by się porównali do wojewodów, sejmików, marszałków i Sejmu RP
czy czegoś innego z sfery polityki i demokracji. Ale tu od razu widać o co
chodzi: kasa, misiu, kasa!!!!

GS