[Czuwaj] petycja i krok dalej

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 5 Cze 2007, 15:04:20 CEST

(...)

> A przy okazji mielibyśmy trochę zysków, bo przecież szkoda
> pieniędzy związkowych, szkoda nadwyrężać wizerunku ZHP i
> szkoda czasu ludzi, którzy w tym czasie mogliby przygotować
> zbiórkę, zajęcia na kurs czy zrobić cokolwiek innego,
> pożytecznego dla ZHP.
>
> Pozdrawiam!
> GC

Tobie szkoda. Mi szkoda.
Ale tym, którzy zasiadaja na swoich stanowiskach biorac za to pieniadze
(często jedyne), za które musza pewnie utrzymac rodzine - nie będzie szkoda.

Chociaz nie wierze, aby przejeli się faktem ile osob podpisze się pod
petycjami, to warto będzie im pokazac, ze nie maja do czynienia z tępym
bydłem, które można na powrozie zaprowadzić tam, gdzie tylko się chce...

Mysle, ze kolejnym kropiem będzie podjecie dzialan zmierzajacych do zwolania
zjazdow nadzwyczajnych choragwi we wszystkich choragwiach, które podjely
stosowna uchwale.
Oczywiście powodem będą klopoty z posiadana lub planowana osobowoscia
prawna...

Pozdrawiam

hm. Tomek Grodzki
Członek Rady Naczelnej ZHP
Chorągiew Stołeczna
Delagat na Zjazd XXXIII, XXXIV, XXXV a może i kolejne...