[Czuwaj] Pasztet

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Śro, 6 Cze 2007, 08:14:50 CEST

Czuwaj!
Jam po raz pierwszy na 'liście'... :)

Andrzeju - co do rejestracji
OPP można zarejestrować jednocześnie z rejestracja stowarzyszenia (nie
trzeba żadnej karencji) - testowałem to na jednej fundacji i jednym
stowarzyszeniu, więc wiem o czym mówię. A Komendy Kujawsko - Pomorskiej i
Krakowskiej dały tutaj ewidentnie ciała... :(

Łukaszu - co do VAT'u z dotacji
Proponuję zadać pytanie bezpośrednio (znaczy bez pośrednictwa Komendy
Chorągwi) kuratorowi oświaty - wielce kuriozalna byłaby to sytuacja kiedy
Skarb Państwa płaciłby sobie podatek :)

Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Łukasz Pierzchalski
Sent: Tuesday, June 05, 2007 9:40 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Pasztet

Doprowadza to do tego że przestaniemy robić obozy pod szyldem ZHP. A obóz
może być nadal harcerski i z tematyką harcerską.
Pare lat temu tak zrobiła jedna komendantka szczepu z naszego hufca -
organizując obozy harcerskie przez biuro podróży.

Co do VAT-u - moja szlachetna chorągiew kujawsko pomorska - znana z różnych
incydentów także jeszcze nie jest OPP.
Co najzabawniejsze słyszałem że takze z dotacji kuratoryjnych będziemy
musieli odprowadzić te 7% VAT-u. Zastanawiam się jak to mądrze ugryźć przy
rozliczeniu dotacji... bo wkońcu dotacje dają nam na jakiś cel wychowawczy a

nie na pokrywanie VAT-u którego kiedyś nie było. A Kuratorium może g.....
obchodzić że nie załatwiliście sobie statusu OPP.

Pozdr
---
phm. Łukasz Pierzchalski HR
Hufiec ZHP Toruń