[Czuwaj] status opp

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 6 Cze 2007, 09:14:44 CEST

06-06-07, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> :) No cóż, komendanci chorągwi nie posiadających statusu opp wiedzą co
> robią.
> Przynajmniej nie dotyczą ich ograniczenia w zarobkach :p

Status OPP nie ma nic wspólnego z ograniczeniem w zarobkach.

Jak widać pozyskiwanie różnych funduszy czy wykonywanie zadań zleconych
> [...]
> działaniu (a właściwie w sowitym wynagradzaniu cięko pracującego
> szefostwa), to dlaczego jedno czy drugie udzielne księstwo (czy jak kto
> woli baroneria) miałoby się samoograniczać. Poza tym jest jeszcze jedno
> ujęcie. Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży nie jest wcale
> pożyteczna dla społeczeństwa. Więc przynajmniej nie udają kogoś kim nie
> są.  Kolejną sprawą jest 1%.... Nie ma statusu opp nie ma 1%. Ciekawe jak
> to teraz wytłumaczyc ludziom którzy wpłacili 1% na rzecz tych jednostek i
> odliczyli to z podatku nie mając do tego prawa ?

To nie jest oczywiste. Ze względu na fakt posiadania statusu OPP przez ZHP.

Co będzie jak urzędy skarbowe się za to wezmą ?

> Janusz Sikorski
> --

W końcu ktoś rozstrzygnie wspomnianą przeze mnie wątpliwość.

Kowlak