[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 09:16:50 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[4]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
Data: 2007-06-06 09:17:51

ch> ----- Original Message -----
ch> From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
ch> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
ch> Sent: Wednesday, June 06, 2007 8:39 AM
ch> Subject: Re[4]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

ch> <czuwaj w listy.czuwaj.net>

ch> A czy przypadkiem o tym
ch> czy ktos jest lub nie jest członkiem władzy ZHP
ch> nie decyduje przypadkiem fakt
ch> posiadania mandatu członka władzy ZHP ?

ch> Czesław

Dobrze, jeszcze raz.

Tak, decyduje o tym.

Ale moim zdaniem nie ma kategorii "członek Zjazdu".

Ryszard