[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 09:25:16 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[6]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
Data: 2007-06-06 09:26:43

ch> ----- Original Message -----
ch> From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
ch> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
ch> Sent: Wednesday, June 06, 2007 9:16 AM
ch> Subject: Re[6]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

ch> Cenie Twoje zdanie, ale....
ch> skoro o tym czy ktoś jest członkiem władz ZHP
ch> decyduje fakt posiadania mandatu władz ZHP
ch> to wg jakich zapisów Statutu ZHP
ch> instruktor posiadajacy mandat członka władz ZHP
ch> nie jest członkiem władz ZHP ?

ch> Czesław

A zaczynałem jako kształceniowiec - a teraz nie potrafię własnych
poglądów przekazać :)

Czesiu zrozum, ja uważam ( możesz mieć inne zdanie ), że nie ma
CZŁONKA ZJAZDU ZHP. Są jedynie DELEGACI NA ZJAZD ZHP.
Inaczej jeszcze - jest mandat delegata na Zjazd, a nie mandat członka
władzy Zjazdu  ( po polskiemu mówiąc ).

Czy ktoś mnie rozumie ? Bo się martwić o siebie zaczynam...

Ryszard