[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 6 Cze 2007, 09:42:33 CEST

<cytat kto="czesiek.harcerstwo">

W tym wypadku zgodze sie z Ryszardem. Zjazd jest bytem temporalnym.
Zaczyna sie i konczy w scisle okreslonych momentach. Delegaci po zjezdzie
nie mogas nic uchwalic. Nie moga nawet (w sensie formalnym) sie zebrac
jako zjazd z walsnej inicjatywy. Fakt, ze ten mandat nie wygasa z chwila
zakonczenia zjazdu jest w zasadzie tylko takim uproszczeniem na wypadek
zjazdu nadzwyczajnego. Ponadto wydaje mi sie, ze po to wlasnie jest RN,
zeby w okresach miedzy zjazdami "decydowala o podstawowych sprawach
Związku". Dlatego ta uchwale uwazam za sluszna... choc niepelna ;).
Nie wiem jak byl wniosek sformulowany, ale moje watpliwosci nadal budzi
kwestia pelnienia funkcji czlonkow komisji rewizyjnych przez kierujacych
p.j.o. w kontekscie problemu, czy oni sa osobami "bezpośrednio związani z
odpowiedzialnością materialną w danej jednostce terenowej".
Napisalem kilka lat temu wniosek do NSH, ale nie dostalem odpowiedzi. Moze
zdaze jeszcze raz, zanim NSH zostanie odwolany zgodnie z wola KCH... ;)?

admiral

--
:)