[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 13:07:59 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[8]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
Data: 2007-06-06 13:09:48
ch> PC===================
ch> Ale ta idea jest sprzeczna z zapisami statutowymi

ch> Mam nadzieję że Ryszard wkrótce odpowie
ch> na moje ostatnie pytania

ch> Czesław

Czesław, czytam na bieżąco.
Nie odzywam się, bo moja argumentacja byłaby powieleniem poprzedniej,
szkoda czasu.

Wedle mojej wiedzy nie ma w Statucie ZHP zapisu wprost negującego
Twoją tezę.
Jak tylko wpadnę na jakiś inny argument, niż dotychczas przeze mnie
przytoczone - napiszę Ci. Pytaj więc o jakieś konkrety - postaram się
odpowiedzieć.

Ryszard