[Czuwaj] Pasztet

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 6 Cze 2007, 14:19:25 CEST

> Z tym vat od obozów to też trochę naciągane. Bo przecież obozy są częścią
> działalności statutowej ZHP a ta jest zwolniona z VAT.
> --
> Kowlak

Z ZHP masz rację, bo on jest OPP. Jednak reforma, która wprowadził XXXIII
Zjazd polega na tym, że Choragwie, które uzyskały osobowość prawną są w myśl
prawa osobnymi stowarzyszeniami. (na tym polega podwójna osobowośc prawna,
że zarówno sa osobynymi stowarzyszeniam jak i jednostkami stowarzyszenia
ZHP - porównaj STO). Gdy nie są OPP mają problem krakowski i bydgoski.
Nie wiem jak w Krakowie, ale w Bydgoszczy to raczej nie wina zaniechań lecz
upartego Sądu rejestrowego.
SW